Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anne Segers - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anne Segers - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Anne

13 Februari 2014 | Nederland, Breda

Wat gaat de tijd snel zeg! Een paar maanden geleden was ik de weken aan het aftellen, daarna de dagen, en nu de uren. Mijn paspoort en ticket liggen al weken klaar, maar morgen is het dan ein-de-lijk zo ver; mijn vertrek naar Denemarken. De afgelopen 2 weken waren echt bizar. Ik heb afscheid moeten nemen van m’n vrienden en familie, maar ik heb gelukkig nog wel iedereen even kunnen zien!
Gister was mijn diploma uitreiking, dus mijn diploma is ook binnen! Nu kan ik echt met een goed en opgelucht gevoel weg.

Vandaag is een dag vol stress, want zoals gewoonlijk ben ik weer te laat begonnen met het inpakken van mijn koffer. Of nou ja, te laat.. Ik ben vorige week al begonnen, maar ik heb hem inmiddels alweer een paar keer in en uit gepakt. Omdat hij steeds te zwaar was heb ik maar gewoon besloten dat ik de spullen die er niet in passen maar gewoon over laat komen met een pakket via de post, zo hoef ik ook niet te selecteren en kan ik toch gewoon alles meenemen wat ik mee wilde nemen haha.

Een uurtje geleden kreeg ik een mailtje van de vliegtuigmaatschappij waarmee ik vlieg waarin stond dat ik in kon checken. Dat heb ik natuurlijk meteen gedaan, dus nu is er écht geen weg meer terug! Morgen om 10:25 ga ik de lucht in, en als alles volgens planning loopt land ik om 11:45 op het vliegveld in Kopenhagen. Daar word ik ontvangen door het gezin waar ik bij ga wonen en voor ga werken. Vorige week heb ik nog een aantal hele lieve foto’s en berichtjes ontvangen, dus ik heb echt zin om hun kant op te gaan!

X

  • 13 Februari 2014 - 14:39

    Anne Van Driel:

    Heeeeeel veel plezier schattie! <3

    Verzenden via DHL is trouwens een stuk goedkoper!! Hier een overzichtje voor je:

    0-2 kilo TNT (brievenbuspakketje) = €13,-

    2-5 kilo TNT = €19,50
    5-10 kilo TNT = €25,00
    2-10 kilo DHL = €15,50

    10-20 kilo TNT = €34,00
    10-20 kilo DHL = €27,90

    xxxxxxx

  • 13 Februari 2014 - 14:40

    Mirjam Moerenhout:

    wow, wat klinkt het spannend zeg. Ik ga je volgen via deze site en ik wens je veel plezier toe! Wat een ontzettend leuke uitdaging zeg. Groetjes en een fijne vlucht alvast.

  • 13 Februari 2014 - 15:40

    Robin Korndorffer:

    Heel veel plezier en geniet dr van anne
    X

  • 13 Februari 2014 - 18:30

    Anne-Marie:

    Spannend meid! Kom je zo een dikke knuffel geven, wij gaan je missen!! Leuk om zo op ge hoogte te blijven van jouw Deense avontuur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Alles is geregeld en het is dus eindelijk officieel; 14 februari vertrek ik voor een half jaar naar Denemarken om daar te gaan wonen en werken als AuPair voor een Nederlands gezin in Kopenhagen!

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 6737

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 29 Augustus 2014

Denemarken

Landen bezocht: