Nieuwe week - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Anne Segers - WaarBenJij.nu Nieuwe week - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Anne Segers - WaarBenJij.nu

Nieuwe week

Blijf op de hoogte en volg Anne

24 Februari 2014 | Denemarken, Kopenhagen

Hooooi,
Het weekend zit er weer op en de werkweek is weer begonnen. Tenminste, die van jullie waarschijnlijk. De mijne was gister al begonnen.
Vrijdag en zaterdag ben ik lekker 2 dagen vrij geweest. Dat was echt fijn, 2 dagen doen waar ik zelf zin in heb. Gister moest ik weer beginnen met ‘’werken’’ want Frederiek ging op dienstreis naar Moskou. ‘s Ochtends hebben Peter en ik haar samen met de jongens naar het station gebracht, vanuit daar zou ze naar het vliegveld reizen. Rutger was ziekjes, hij had een rot nacht gehad en hij had 39 graden koorts. Frederiek vond het moeilijk om afscheid te nemen en ze stuurde me die ochtend nog een berichtje dat ze blij was dat ik er was. Dat deed me echt goed!
Nadat we een grote ronde gelopen hadden en weer thuis waren met de jongens, kregen we een berichtje van Frederiek dat het vliegtuig stuk was. Ze wist niet zeker of haar vlucht door zou gaan, maar ze moesten nog tot 5 uur op het vliegveld wachten. Aan het einde van de middag hoorde ze dat de vlucht geannuleerd was en kwam ze alsnog naar huis.

Vandaag begon mijn dag heeeeel goed; de postbode stond voor de deur met mijn pakket uit Nederland! Whoehoe! Nu heb ik eindelijk m’n laatste spullen allemaal hier, en als klap op de vuurpijl; EEN LADING CHOCOLADE :D! Chocolade is hier namelijk heel erg duur, dus ben erg blij met de voorraad die ik nu heb haha!

Rutger was vandaag nog steeds een beetje grieperig, dat was wel minder. Vanochtend tijdens het wandelen had hij ook niet geslapen in de wagen, dus ik ben maar vroeg met hem gaan lunchen en heb hem daarna op bed gelegd. Had ik mooi even de tijd om mijn pakket open te maken en alles op te ruimen. In het pakket zaten ook heel veel foto’s en die heb ik natuurlijk ook allemaal een plekje gegeven. De muur hangt helemaal vol, ziet er echt heel gezellig uit!
Om half 3 werd Rutger (na 3 uur slapen) weer wakker. Toen ik hem uit bed haalde was hij echt bloedheet, zo sneu. Hij was nog steeds niet helemaal zichzelf, en daarom ben ik nog maar even met hem op mijn eigen bed gaan liggen. Daar kwam hij gelukkig weer een beetje bij. Frederiek was vandaag op tijd thuis, dus zij heeft Rutger van me overgenomen. Het is te hopen dat hij snel weer opknapt!

Het was hier vandaag trouwens echt een heerlijke dag! Het zonnetje scheen, er stond bijna geen wind en de temperatuur was goed te doen. Hoe is het weer in Nederland?

Liefs uit Kopenhagen! X

  • 24 Februari 2014 - 20:49

    Kees Segers :

    Hoi .nu het weer in holland en belgie was goed vandaag veel zon en 10 graden.

    Grts papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Alles is geregeld en het is dus eindelijk officieel; 14 februari vertrek ik voor een half jaar naar Denemarken om daar te gaan wonen en werken als AuPair voor een Nederlands gezin in Kopenhagen!

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 6747

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 29 Augustus 2014

Denemarken

Landen bezocht: