Bezoek uit Nederland - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Anne Segers - WaarBenJij.nu Bezoek uit Nederland - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Anne Segers - WaarBenJij.nu

Bezoek uit Nederland

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 Februari 2014 | Denemarken, Kopenhagen

Goedemorgen!
Een kwartier voor m'n wekker wakker, dat komt niet vaak voor. Heb ik mooi nog even de tijd om te bloggen :) sinds een paar dagen heb ik een waarbenjij.nu app op m'n telefoon, echt ideaal!

Rutger was de afgelopen dag echt niet lekker, en helaas had hij mij ook aangestoken. De afgelopen dagen heb ik ook met flinke hoofdpijn en verhoging gelopen, en dit is eigenlijk pas weer de 1e dag dat ik me ook niet zo belabberd voel als ik wakker word. Nu maar hopen dat het zo blijft!

Gistermiddag was ik met Frederiek op Kopenhagen Airport om haar zus en haar 2 dochters op te halen. Zij hebben vakantie en komen een paar dagen hier op bezoek. De zus van Frederiek is echt een aardige vrouw, en haar 2 meiden zijn super lief. Ze zijn 8 en 11, leuke leeftijden ook nog eens! Ondanks dat het de komende dagen drukker in huis is vind ik het stiekem toch best leuk dat ze er zijn. Met jonge meiden in huis doe je toch weer andere dingen als met 2 jongens van 1 en 3. Het zal dus wel gezellig worden denk ik! Die 2 meiden zijn ook heel goed met Rutger en Gerian, dus ik denk dat ik het de komende dagen zelfs nog best rustig heb. Ze nemen me zo het werk uit handen haha!

De afgelopen dagen was het hier trouwens echt super lekker weer. Het was zelfs zo lekker dat mijn winterjas eigenlijk te warm was. Dit weekend zal ik dus helaas (HAHA!) maar weer moeten gaan winkelen, even een "tussenjasje" scoren in de stad. Weer een reden om te shoppen, wat vervelend hihi.

Wat ik vandaag met die kleine ga doen moet ik nog even kijken. Het weer ziet er een beetje somber uit, maar dat kan nog veranderen natuurlijk. Ik zal eens m'n warme bed maar eens uit komen en mezelf om gaan kleden etc.

Fijne dag iedereen! X

  • 01 Maart 2014 - 11:10

    Kees Segers :

    Hoi Anne

    Anne ik heb je reisverslag ook weer gelezen en was ook weer een leuk verslag.
    Je hebt me niet verteld dat je een beetje griepjes was .
    Ik hoop dat je nu weer een beetje opgeknapt bent en dat je een leuk weekend en week met ellen hebt.

    M.vr.gr. papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Alles is geregeld en het is dus eindelijk officieel; 14 februari vertrek ik voor een half jaar naar Denemarken om daar te gaan wonen en werken als AuPair voor een Nederlands gezin in Kopenhagen!

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 6749

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 29 Augustus 2014

Denemarken

Landen bezocht: